startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

vrijdag 29 april 2011

Up date van maaksels


Een salopetje van Burda nr?. Toen het af was, vond ik het niet zo mooi. Maar als ze het aan heeft, is het wel schattig. Hier en daar zijn er beginnersfoutjes. Maar ja, met vallen en opstaan. Burda houdt wel geen rekening met pampers die verschoont moeten worden. Ik durfde me er nog niet aan wagen om er drukknopen in te zetten om gemakkelijker aan de pamper te kunnen.


Een tuniek. Het hoort eigenlijk bij dat rode broekje dat ik al eerder maakte. Maar samen vind ik het een beetje tè. Apart valt het heel goed mee.





Een t-shirt van de Hema met een bambietje. Het is met een overschotje stof en vliesofix. Ik heb het met de hand genaaid. Ik vertrouw mijn naaicapaciteiten met het naaimachine nog niet genoeg.
Ook hier een t-shirt van de Hema. Op verzoek een vliegtuig.
Met de hand genaaid. Inias vond hem mooi en dat is het belangrijkste.


Oorbellen uit fimo. Al een tijdje terug gemaakt. Maar ik wide ze toch nog eens laten zien. Ben er best wel trots op.

1 opmerking: