startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

maandag 11 april 2011

Hiep Hiep...

Gisteren verjaardagsfeestje gehad van Ilena samen met haar meter en peter (een bevriend koppel en hun kids) en ruimtevisser met haar kids + vriendinnetje.
Ze weigerde haar kaarsje uit te blazen. Gelukkig was Inias er om haar te helpen.

We hebben fijn heel de namiddag buiten kunnen zitten. De kinderen hebben zich goed geamusseerd. 9 kids in totaal. 1 in bed en de 2 andere baby's werden bezig gehouden door de grotere. Geen omkijken naar. Zalig!

Ik had geen taart voorzien. Er was ijs, frambozenmousse, tiramisu en petitbeurretaart. En achteraf sandwiches.

Kortom ik vond het een geslaagde namiddag. Ik hoop dat de rest dat ook vond.

Op naar het volgende verjaardagsfeestje. Nog 2 te gaan. Eerst wordt ze nog gevierd op de crèche en daarna is het nog feest met de grootouders langs beide kanten.

Het pintje is niet van haar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten