startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 14 april 2011

Harteloze mama

Ben ik een harteloze mama als ik mijn jarige dochter laat logeren in de crèche???? Het is sleepover op de crèche vanavond. En dat is iets eenmaaligs. Ik zag het helemaal zitten MAAR het is vandaag Ilena haar 1ste verjaardag.
Haar toch maar ingeschreven om te blijven slapen. En Inias heb ik ook uit logeren gestuurd bij Ruimtevisser (schoonzus).  Maar nu ik hier kinderloos zit heb ik toch een zwaar gevoel.
Wat er door mijn hoofd gaat om mezelf goed te praten

- ze beseft toch nog niet dat ze jarig is
- ze weet toch nog niet echt wat dag en nacht is. Of ze er nu overdag is of 's nachts
- ze kennen haar en zorgen goed voor haar
- inias zal zich ook wel amuseren
- het menu staat hem aan: frietjes
- schoonzus kent zoonlief
- wij hebben eens een rustige avond
- en kunnen uitslapen, wat zeer nodig is
- en een uitgeruste mama (en papa) kunnen beter voor hun kinderen zorgen
- .....

MAAR al die uitvluchten helpen niet. Ik blijf me schuldig voelen. Zou je niet met zo'n schatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten