startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

woensdag 27 april 2011

OEF

Natuurlijk heb ik ook genoten van het mooie weer in de vakantie.
En ik was blij dat ik niet te vroeg moest opstaan.
En geen gehaast 's morgens om het grut klaar te krijgen.
En geen gezaag (langs mijne kant) "doe eens door, we komen te laat,......
En geen gezaag( langs inias zijne kant)" ik wil niet, het is saai, stom, etc (uiteindelijk gaat hij wel graag, maar het is stoer om school niet leuk te vinden)
En geen boterhammen smeren (alhoewel de papa dat doet)
En geen kapotten broeken
En geen......

MAAR toch ben ik heel blij dat de school terug begonnen is.
De rust is weergekeerd. Tijdens de schooluren dan toch en de dagen dat Ilena op de crèche zit.
Want uiteindelijk zo 2 kinderen dag in dag uit, ik word er echt wel moe van. Ik kan zelfs terug op mijn gemak naar 't toilet. Ik werd zelfs tot daar achtervolgd door zoonlief.

Ik ga me alvast mentaal voorbereiden op 2 maanden vakantie!!!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten