startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

woensdag 6 april 2011

Mannen.....

Sinds ik manlief ken (bijna 13jaar) heb ik al veel tijd wachtend door gebracht. Wachten tot hij klaar is in de badkamer, tot hij mij ten huwelijk vroeg (daar ben ik ouderwets in), ....Altijd maar wachten. En dan zeggen ze van vrouwen dat ze veel tijd nodig hebben. Hier is dat dus niet waar. Het omgekeerde is het geval.
Ik heb dan mezelf al klaargemaakt en 2 kinderen. En dan nog moet ik wachten.
Manlief zijn zoon (als het een negatieve eigenschap is, is het de zoon van hem. Anders van mij.)is niet veel beter. Treuzelen....Ongeloofelijk. Ik word er soms echt gek van. Ik kan me kwaad maken en roepen of het rustig aanpakken, niets helpt.
Dus ik blijf maar wachten. Ondertussen lees ik dan maar of ik doe iets anders. Ik kan mijn tijd wel beter benutten!

                                           Hier is het mijn zoon. De madeliefjes heeft hij speciaal voor mij geplukt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten