startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 21 juli 2011

Wat als mama ziek is....

.... en het grote vakantie is en je 2 kinderen (die nog niet oud genoeg zijn om zichzelf te behelpen en of bezig te houden) hebt.
Dan roep je hulplijnen in. En, begint steeds wanhopiger te zijn want net dan kan precies niemand. En natuurlijk wil je ook wel iemand die je vertrouwt.
- mijn ouders vertrokken die dag net op vakantie
-mijn schoonzus had de grote auto niet en moest weg
-mijn buurvrouw kon niet wegens gezondheidsredenen
-mijn nicht vertrok ook op vakantie
-op mijn "lieftallige" schoonouders moet (en wil ) ik niet rekenen.
-de andere die ik dan nog ken, wonen te ver of werken

Gelukkig kon ik uiteindelijk toch nog rekenen op de mama van een vriendje van Inias. Hij mocht daar gaan spelen.
En mijn buurmeisje is in de voormiddag komen spelen met Ilena. De rest van de namiddag na haar slaapje heb ik haar maar in haar park gezet.

Vandaag gaat het ietsjes beter (gelukkig dat de papa thuis was). Maar ik zie er toch tegen op om morgen weer alleen voor mijn bengels te zorgen. Ik recupereer heel traag.

Oh ja, ik had buikgriep.

5 opmerkingen:

  1. pfff, ja, dit soort dingen zijn en blijven lastig :( In ieder geval heel veel beterschap gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aiaiai, heel veel beterschap en verzorg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ojee, beterschap! (en wat is dat toch met schoonouders....?) En ik lees even gauw je kinderpraat van hiernaast en Inias zegt "meisjes zijn slap maar jij niet mama, jij bent sterk" Ik denk dat hij gelijk heeft hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @maaike: heel fel bedankt voor die laatste zin. Geeft me weer wat moed.

    BeantwoordenVerwijderen