startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 28 juli 2011

3de keer goede keer (hopelijk)

Een hele lange tijd geleden had ik voor Inias zelf een t-shirt gepimpt. Ik wist toen nog niet wat ik nu allemaal al weet.
Hij wilde graag een raket.
Zo gevraagd, zo gedaan:


Ik had het in vilt gedaan en met de hand vastgenaaid. Het zag er heel mooi uit totdat het gewassen werd. De vilt was helemaal opgewold. 
Maar terug los dan. Het volgende was een raket in gewoon restjes stof en met vlisofix als versteviging en met het machine genaaid. Het trok echt op niks. Daarom heb ik er ook geen foto van.
Ik was het zo beu en heb het t-shirt opzij gelegd.

Ondertussen heb ik flockfolie ontdekt en heb ik zijn t-shirt voor de 3de keer gemaakt. (En hopelijk de laatste keer). Het is geen raket meer maar een auto die de overblijfselen wat camoufleert.



2 opmerkingen: