startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 2 juni 2011

Held op 2 wielen

De (oudere) buurjongens hebben een schans om met hun fiets over te rijden. Natuurlijk wilde Inias een eigen schans.
Ik ben niet zo'n timmerheld. Gelukkig was zijn papa thuis en heeft hij samen met Inias een schans in mekaar getimmerd.



De rest van de namiddag heeft hij heel de tijd rondjes rond het huis gefietst en natuurlijk elke keer over de schans.
En ik moet zeggen: hij deed het schitterend (toch voor iemand van 4j,9mnd).
MIJN HELD OP 2 WIELEN!!!

2 opmerkingen:

  1. hihi, met de helm op in de tuin :-)
    maar inderdaad knap, onze vijfjarige held ben ik nu aan het leren fietsen, hij fietst veel liever met de loopfiets, dat gaat ook zo snel..

    BeantwoordenVerwijderen