startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

maandag 6 juni 2011

Bijna...

....kan Ilena alleen stappen. Ze is nu 1 jaar en bijna 2 maanden.

Ik vind het fijn dat ze alleen kan stappen omdat:
- ik ze dan niet meer overal moet naartoe dragen. Het is toch een heel gewicht.
- het weer een mijlpaal is in haar en ons leven.
- en gewoon omdat kleine kindjes zo schattig stappen


Waarom ik er echt niet naar uit kijk dat ze kan stappen
- omdat ze dan overal aan kan waar ze niet aan mag kunnen.
- en ik geen zin heb om alles te verzetten (het is ook niet alleen mijn huis. We wonen bij mijn ouders)
- ik er achter aan moet gaan omdat ze overal aan zit. (maar dat had ik al min of meer gezegd)
- omdat ze veel te snel groot wordt. En het bij 2 kindjes blijft. Het is dus de laatste keer.

Ineens stapt ze rond met het rolkarretje.

En als ze vast zit wordt ze heel boos. Maar je mag haar niet helpen.

1 opmerking: