startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 9 juni 2011

Eindelijk is hij af

Ik ging een broek maken voor Inias. Manlief vond het niet eerlijk dat ik al zo veel voor Ilena had gemaakt.
Gelijk had hij.
In het tijdschrift "Bizz Kids" had ik een mooie broek gezien.
Maar het ontbrak me aan moed om er aan te beginnen. Ik had de werkbeschrijving al eens gelezen en begreep er echt niets van.
Toch maar begonnen. In het begin ging het redelijk vlot maar op het einde heeft het toch veel gevloek gekost.
Op zich ben ik wel tevreden, zeker voor een eerste keer. Ik heb zakken leren opnaaien, een rits leren inzetten, ...En ik mag niet vergeten te zeggen dat het mij zonder de technische hulp van mamalief nooit zou zijn gelukt!!!!BEDANKT
Ik had wel liever gehad dat de rits iets meer verstopt zat maar ergens onderweg is er iets mis gelopen en geen zin om het los te maken.

Ik had maatje 116 gemaakt. Inias draagt kleren van 122. Dus ik had wat schrik dat het te klein ging zijn. Niets is minder waar. Uiteindelijk heb ik er nog elastiek in moeten zetten.

Gisteren moest hij de broek passen zodat ik foto's kon maken.
Dik tegen zijn goesting heeft hij het dan toch gedaan. "Ik doe ze wel dadelijk uit na de foto". Maar hij heeft er de rest van de avond mee rond gelopen.
En dat is voor mij het grootste compliment!






Ik wilde dat ik mijn foto's zo mooi kan schikken als deze ijverige dame. Weet iemand hoe dat moet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten