startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 16 juni 2011

Een kleedje voor Julie

Ik kan moeilijk kleren blijven maken voor de dochter en zoon. Ik kan nu al niet kiezen wat ze gaan aan doen.
Dus heb ik een kleedje gemaakt voor Julie. Zij is de dochter van de meter en peter van Ilena. En natuurlijk heel goede vrienden van ons.

Ik heb de mama het stofje laten kiezen.
Het is hetzelfde kleedje (mijn allereerste naaiproject) dat ik al eens voor Ilena heb gemaakt.
Ik vind het heel mooi geworden. Op foto vind ik het iets minder ogen. Maar int echt is het heel mooi. Wel nog niet gestreken.









1 opmerking: