startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

zondag 1 april 2012

Ik ging naar.....


en nam mee......

katoen

tricot (links mijn favoriet)
 Het stof komt van Vermiljoen,  Annamarieke en Koekepeertje.


Vorige week maakte ik een kussenhoesje om het oude te vervangen. Als zo lang ik me kan herinneren heb ik zo'n kussentje in mijn bed liggen. Nu gebruik ik het om achter mijn hoofd te leggen als ik nog even lees in bed.

Voor

Na

5 opmerkingen:

  1. Ik heb ook een bezoekje gebracht aan Handmade :)
    Wat een mooie stofjes heb je gescoord en leuk kussentje heb je gemaakt !!!!

    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige stofjes!
    Ik ben vandaag ook geweest! Ik heb het boek van Mme ZsaZsa gekocht en enkele stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke stofjes!!! Ben er ook geweest! Twas wel gezellig he!! En ik heb me kunnen inhouden om stofkes te kopen. Ben fier op me zelf!!!

    BeantwoordenVerwijderen