startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

dinsdag 10 april 2012

Rok & T-shirt

Ook ik kon niet weerstaan aan hèt Boek.
Ik maakte er het "rokje met elastiek" uit. Bij de uitleg over de tailleband heb ik toch even de hulplijn (de mama) ingeroepen. Ik zag het gewoon niet. Maar dat ligt eerder aan mij dan aan het boek.

stofje gekocht op Handmade in Herckenrode van Bambiblauw.



Op verzoek flockte ik ook nog een t-shirt voor zoonlief. "Met een spook en een spin op de achterkant zodat iedereen denkt dat het echte is, hè mama".



6 opmerkingen:

  1. alle 3 ontzettend leuk, en je zoon is ook creatief met zijn idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van flocken heb je duidelijk kaas gegeten!!
    Mooi rokje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ewel, 't rokje ziet er super uit en de geflockte figuurtjes ook, zeer mooi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, die geflockte spin! Zou mijn oudste zoon ook blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen