startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

donderdag 5 mei 2011

Naambordje uit fimo

Ik had ineens 's nachts (waarom komen de beste ideeën eigenlijk 's nachts) een ideetje om een naambordje te maken voor de kinderen.

Deze week was ik aan die van Inias begonnen. Vandaag is ze klaar. Hij heeft het nog niet gezien. Ik ga er nog een cadeautje van maken. Ik hoop dat hij het mooi gaat vinden.



:

Die van Ilena moet ik nog maken. Maar ik heb eerst beloofd dat ik eindelijk eens aan Inias zijn broek zou beginnen. Dus dat doe ik dan maar ondanks de faalangst die om de hoek komt piepen.

2 opmerkingen:

  1. mooi! en ik moet mij eens aan de fimo wagen... kunnen de kindjes ook al iets doen met fimo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de vliegjes: JOEPI! je bent de allereerste die eens een berichtje plaatst. (buiten ruimtevisser maar die telt niet, dat is familie)
    Die klei is pas voor kindjes vanaf 8 jaar (zeggen ze). Sommige kleuren zijn nogal hard om te kneden. (ik schakel dan manlief in)
    Je hebt in knutselwinkels setjes om te maken met (oudere) kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen