startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

woensdag 11 januari 2012

Duidelijkheid

Al heel fel bedankt voor jullie lieve reacties.

MAAR ik ben misschien niet heel duidelijk geweest. Er is niemand die mijn foto's heeft gebruikt.  Als je bvb een bepaalde zoekopdracht ingeeft bij google afbeeldingen kom je foto's tegen die je op je blog hebt gezet met naam en toenaam. Natuurlijk ook die van andere blogs.
Ik weet wel dat dat zo is. Maar als je dan plots je kind daar ziet staan, begin je toch even te denken over het gegeven internet.
Zoals als je bvb mailt naar iemand over een bepaald onderwerp. Dan zie je in de zijbalk allemaal links die er mee te maken hebben. Privacy!!!!
Maar het is en blijft dat ik het zelf ook leuk vind om blogs te lezen en het is altijd fijn als er een foto bij staat. Dat leest wat leuker en zo lang het allemaal onschuldig blijft is het ok. En je doet er natuurlijk veel inspiratie op.
Ik ben gewoon een piekeraar (over vanalles en nog wat)
Ik hoop niet dat ik jullie nodeloos ongerust heb gemaakt, want dat is nergens voor nodig.

3 opmerkingen: