startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

zaterdag 28 juli 2012

Trots

Het is hier even stil geweest. We hebben de vakantie iets minder goed ingezet met keelontsteking en een ooginfectie (ikke) en buikgriep (Ilena). Gelukkig is iedereen genezen en kunnen we genieten van de rest van de vakantie.

Maar daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben.
Ik ben trots, SUPER trots op Ilena (2jaar3mnd). Op 2 dagen tijd is ze overdag helemaal droog zonder ongelukje. En... ze slaapt zonder tut. Dat gaat niet zo van een leien dakje. Ze valt veel moeilijker in slaap. Maar dat zal ook weer beteren.
Ze wordt groot!

5 opmerkingen:

  1. Wat flink van je dochter!!!
    Hoe gaat het met de bouw? Ben je ondertussen al verhuisd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super flink. Een dikke proficiat voor je dochter.
    Gelukkig zijn alle ziektes nu achter de rug en kunnen jullie genieten van de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai ! Duidelijk al een grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je mij een mailtje sturen, is net iets makkelijk om te praten :) (blockkenbrigitte@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen