startpagina

Over mij

Mijn foto
Vrouw van manlief, Steven. Mama van 2 hevige kids. Inias, 5jaar(sept 2006) en Ilena (april 2010). Zus van creatieve broer. Schoonzus van ruimtevisser. Tante van 4 kids. Georganiseerd, lijstmakend,ordelijk,onzeker stresskieken. Creatief met fimo en sinds kort met naaien. Bouwperikelen, kinderen en nog zo veel meer.

woensdag 16 november 2011

De zak voor Sofie

Een paar weken geleden namen we op de crèche van Ilena afscheid van een fantastische opvoedster. Als ze dit zou lezen: we missen je!! veel succes met je nieuwe job.
Als cadeautje maakte ik de alom bekende piekeboe. Met pompelmoessap, want dat drinkt ze graag.
Het was de 1ste keer dat ik het maakte. Hier en daar heb ik wat foutjes gemaakt. Gelukkig vallen ze niet te fel op.



8 opmerkingen:

  1. Zeer mooi! Maar zo mooi krijg ik de mijne niet terug in het zakje hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan!!! zeer mooie stofjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Wat een mooie combinatie ook! Juist met dat grappige oranje erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Wat een leuk cadeautje om te geven (en te krijgen)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow, goed gelukt!! knap hoor :)
    Tja, verhuizen dat is me wat....maar hou maar in gedachten dat het meestal dubbel en dwars de moeite waard is :)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. idd erg goed eindresultaat, echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amai, mooi hoor!! Kleurtjes zijn ook mooi samen...

    BeantwoordenVerwijderen